Datum vožnje: 18.11.2012
- klikom na broj Biciklističke rute (donji desni kut) istu downloadati u gpx i kml formatu, printati ili skenirati…....
- u gornjem desnom kutu možete mijenjati 6 vrsta mapa
- kretanjem po elevaciji u donjem lijevom kutu interaktivno se krećemo rutom označenom kilometrima
- PODACI O RUTI -
Datum vožnje
|
Date of ride
|
18.11.2012
|
|
Ime rute
|
Course name
|
jURKOVICI - mINERSKA - v.SOLINA
|
|
Lokacija
|
Location
|
Šibenik /
Šibensko kninska županija
|
|
Kategorija
|
Category
|
mtb /kružna
|
|
Vrsta terena
|
Types of terrain
|
uglavnom ravno bez značajnijih uspona
|
|
Površina
|
Surface
|
asfalt 53%,
makadam 39%, staza 8%
|
|
Početna / završna nadm.visina
|
Start / End elevation
|
41,3
m.n.v
/ 34,0 m.n.v
|
|
Min / max nadm.visina
|
Min / Max elevation
|
0m.n.v / 48 m.n.v
|
|
Težinski faktor
|
Technical difficulty
|
x
|
|
Duljina
|
rute
|
Distance route
|
18,2
km
|
uspona
|
Distance climbing
|
2,1
km - ( 11,5%)
|
|
spusta
|
Distance descent
|
2,2
km - ( 12,1 %)
|
|
ravnice
|
Distance flat
|
13,9
km - (76,4 %)
|
|
Vrijeme kretanja
|
Moving time
|
2h 12m 35s
|
|
Ukupno potrošeno vrijeme
|
rute
|
Total track time route
|
1h 46m 30s
|
uspona
|
Total track time climbing
|
10m 14s
|
|
spusta
|
Total track time descent
|
11m 43s
|
|
ravnice
|
Total track time flat
|
1h 24m 33s
|
|
Min / max brzina
|
Min / Max speed
|
1,6
km/h
/ 37,4 km/h
|
|
Prosječna brzina
|
rute
|
Average speed route
|
12,9
km/h
|
uspona
|
Average speed climbing
|
13,9
km/h
|
|
spusta
|
Average speed descent
|
17,5
km/h
|
|
ravnice
|
Average speed flat
|
12,3
km/h
|
|
Prosječan uspon
|
Average climbing
|
1,9 %
|
|
Prosječan silazak
|
Average descent
|
2,1 %
|
|
Značajniji
usponi
|
Significant
climb
|
nekoliko manje
značajnih uspona
|
|
Izvor informacija
|
Source of
information
|
- sportstracker
- google earth - utrack – strava -
|
- ELEVACIJA I USPONI -
|
- PREGLED POVRŠINA RUTE -
Malo prije kapije, a preko puta ceste skrećemo desno i napokon ostavljamo asfalt za leđima.
Napokon ugodna makadamska vožnja put vile "Moj mir", stazom između uvale Sv. Petar i brda Sv. Križ.
Zakon mi je kod bicikliranja kad krepaš, staneš par minuta i opet si ka` nov.
Dolazimo iz pravca lijevo (na slici), te nakon pedesetak metara pa skenemo livo (iako može i ode na križanju).
- OPIS RUTE -
Dvi bicikle i nas dva.
Usponi u ruti su stvarno bezveze, ali eto nek` su evidentirani, a od svih uspona ima samo jedan vrijedan spomena ali je kratak.
Ruta je ka bombon, jednostavna i cool.
Klasična betonskomakadamskadodvadesetkilometarska ruta, nije duga ni zahtjevna, ima svoje čari i jedan super singl track.
Dvi bicikle i nas dva.
Oćemo - nećemo, ajmo.
Krenili ... počela kiša.
Sklonili se.
Oćemo - nećemo, čekamo.
Ajmo ...
Usponi u ruti su stvarno bezveze, ali eto nek` su evidentirani, a od svih uspona ima samo jedan vrijedan spomena ali je kratak.
Ruta je ka bombon, jednostavna i cool.
Klasična betonskomakadamskadodvadesetkilometarska ruta, nije duga ni zahtjevna, ima svoje čari i jedan super singl track.
Za početak jedna posuđena fotografija koja obuhvaća dobar dio rute.
Dakle, bižimo od kiše gradskom dionicom put Mandaline, kratimo rutu priko gradskog naselja zvučnog imena Krvavice, te izbijamo isprid vinarije - Šibenik i đambo slike našeg Jure.
Malo prije kapije, a preko puta ceste skrećemo desno i napokon ostavljamo asfalt za leđima.
Napokon ugodna makadamska vožnja put vile "Moj mir", stazom između uvale Sv. Petar i brda Sv. Križ.
Prolazimo laganom usponom 4,9 % (600m) pokraj pokojeg divljeg deponija i pokoje devastirane vojarne.
Nego, drž´mo se mi puta dok ga još nisu asfaltirali.
Prolazimo zaseok Perišići, nakon kojeg nas čeka onaj jedini uspon vrijedan spomena.
Prolazimo zaseok Perišići, nakon kojeg nas čeka onaj jedini uspon vrijedan spomena.
Uspon 300 m - 6,1 %, prvi dio asfaltiran i kratak nekih 150 m oko 9 %, a kasnije nagib nešto pada, taj mi je dio malo gadan.
Zakon mi je kod bicikliranja kad krepaš, staneš par minuta i opet si ka` nov.
Nakon laganog odmora dolazimo do zaseoka Jurkovići, zastajemo na križanju i komentiramo kako nas uvik kopka jedna staza koja se jedva nazire i na Geoportalu gdje su snimke novije i bolje nego na Google earthu.
Oćemo li pravo ili idemo bacit oko postoji li staza.
Oćemo li pravo ili idemo bacit oko postoji li staza.
Nešto nas vuče pa je ovo drugo je prevagnilo, obožavamo "po prvi put vožnju" nepoznatim stazama.
Dolazimo iz pravca lijevo (na slici), te nakon pedesetak metara pa skenemo livo (iako može i ode na križanju).
Ulazimo u napušten zaseok i prolazimo praktički kroz nečiji dvor.
Vožnja utabanim putićem između suhozida.
Vožnja utabanim putićem između suhozida.
Ambijent dojmljiv, a putić me veseli.
Ludlo.
Obožavan neizvjesnost staze, a ova obećava.
Obožavan neizvjesnost staze, a ova obećava.
Puštam iskusnog drivera da vozi prvi, a ja za njim laganini.
Pari mi se da ovo vodi negdi, a ako je tako, ruta će biti zakon za ove kratke relacije.
Vozimo se ovim utabanim putem nekih 300 m i dolazimo do račvanja.
Livo ili desno ???
Livo je slano jezero Veliko Blato ili Velika Solina, a desno bi išli prema kanalu Sv. Ante.
Livo ili desno ???
Livo je slano jezero Veliko Blato ili Velika Solina, a desno bi išli prema kanalu Sv. Ante.
Nekako prema desno nam je bolji puteljak, pa se ovaj put odlučujemo prema kanalu, a za ovo livo jedva čekamo neku drugu vožnju.
Tu i tamo triba pripazit na pedale, al sve u svemu čista 5-tica.
Cilim "neizvjesnim" putem naišli smo na samo jednu jedinu prepreku - srušeno stablo na putu, te ga zaobišli kroz šumarak.
Izbijamo na čistinu, i šetnicu u izgradnji.
Vožnja napreduje vožljivim suhozidom koji vodi paralelno nekoliko metara poviše buduće šetnice.
Bageri u akciji, a kad se zgotovi šetnica i ovaj dio rute se spoji s njom bit će samo tako.
Probili smo se do vojarne Minerska, totalno zapuštenog vojnog grada koji se prostire s na cca 200.000 m2 u kojoj je sniman film "Kako je počeo rat na mom otoku".
Rubni, dijelovi vojarne zaštićeni niskim i uskim suhozidima.
Rubni, dijelovi vojarne zaštićeni niskim i uskim suhozidima.
Kučica ne bi bila neobična da ...
... njen krov nije u razini zemlje.
Mnoštvo tunela, skladišta i jedna idealistička parola "I POSLE TITA TITO" hhhhh...
... i opet skladišta, stotine gromobrana i mislim da naziv vojarne Minerska nije slučajno izabran.
Izlazimo iz vojarne i pogled nam zapinje na sam ulaz u kanal Sv. Ante.
S jedne strane tvrđava Sv. Nikole (jedna od četiri šibenske tvrđave), a priko puta Jadrija.
O tvrđavi ćemo malo više drugi put, a mi dalje vozimo prema Zablaću.
Nakon nešto više od 5 km opet se susrećemo s asfaltom, ali samo nakratko jer skrećemo desno i vozimo oko još jednog slanog jezera naziva Mala Solina.
Na slanom jezeru se nalazi simpatični otočić na kom se vijori `rvacki barjak.
Kratkom makadamskom vožnjom ...
...stižemo do Zablaća i asfalta, i dalje pratimo rutu uz jezero, dakle livo, a u pravcu Zablaća nekom drugom vožnjom.
... prelazimo priko kanala koji služi kao poveznica između mora i slanog jezera.
Prvo skretanje desno vodi na bili put koji ubrzo izbija na samu okuku.
Na okuci idemo desno do prvog bilog puta pa livo.
Ovom asfaltnom dionicom je teško proći a ne susresti pokojeg biciklistu, rolera ili trkaća, ali nažalost tu i tamo automobil.
Ode definitivno triba zatvorit promet ili uvest jednosmjernu cestu - jedna traka za rekreativce, a druga za aute ako baš mora.
Livo nas čeka dionica od 2,3 km makadama sjevernom stranom jezera Velika Solina.
Super dionica, ali puna divljih deponija smeča i mangana iz bivšeg "tefa" (tvornica elektroda i ferolegura).
Eja, eja mangan city - mi smo momci ponositi !!!
Prolazimo pokraj još jednog "otočića" u još jednom slanom jezeru, kažu i ljekovitom.
Super dionica, ali puna divljih deponija smeča i mangana iz bivšeg "tefa" (tvornica elektroda i ferolegura).
Eja, eja mangan city - mi smo momci ponositi !!!
Prolazimo pokraj još jednog "otočića" u još jednom slanom jezeru, kažu i ljekovitom.
Izbijamo na cestu Mandalina - Zablaće ista ona cesta s koje smo sišli na prvi makadam.
Trek i Kona lagano gonjaju cestom nazad u smjeru Šibenika.
....e i nije bilo kiše više.
...ako Vam se svidjelo,
možete nas pratiti i na
facebook stranici "U najmanju ruku Himalaja"...
... i još sekundu ocijenite post klikom na zvjezdice ispod ...
... i još sekundu ocijenite post klikom na zvjezdice ispod ...
Nema komentara:
Objavi komentar